دفتر آسمان

استفاده از دفتر آسمان موجب تسهیل یادگیری عمیق تر برای دانش آموزان راهنمایی و دبیرستان میشود.
معلمان می توانند با ارائه بازخورد دقیقدر دفتر تعیین وظایف مقایسه، و تشویق بحث های قوی کلاس، یادگیری عمیق تر را تقویت کنند.

یادگیری عمیق جایی است که دانش آموزان بین حقایق و رویه ها ارتباط برقرار می کنند و درک پایدار و اصول اساسی را در یک رشته ایجاد می کنند. به عبارت دیگر، یادگیری عمیق جایی است که دانش آموزان «چرا» پشت آنچه را که یاد می گیرند، درک می کنند.

برای مثال، دانش‌آموزان می‌دانند که بدن انسان دمای خود را خود تنظیم می‌کند، این همبستگی دلالت بر علیت ندارد و کمبود یک اصل کلی اقتصاد است.

اکثر استانداردها، اگر نه همه، برای تسلط به یادگیری عمیق نیاز دارند. اما چالش اینجاست که اگر مراقب نباشیم، می‌توانیم از یادگیری عمیق بگذریم و نتایج بسیار ضعیفی در سطح انتقال داشته باشیم. سوال این است که در آینده کدام مسیر را طی می کنیم؟

دفتر آسمان

این ابزارهای مثل دفتر سرگرم‌کننده، دانش‌آموزان ریاضی ابتدایی را در یادگیری نحوه تخمین زدن، که یک مهارت مفید در حال حاضر و بعد در زندگی است، درگیر می‌کند.

قدرت تخمین برای دانش آموزان من به دو چیز خلاصه می شود. اول، فعالیت‌های تخمینی که من توصیه می‌کنم، یعنی تخمین 180 اندرو استادل و اسرار استیو وایبورنی، شامل اشیاء دنیای واقعی یا واقعیت‌ها هستند.

وقتی دانش‌آموزان از دفتر استفاده می‌کنند، هر چیزی از ذرت آب نبات گرفته تا قوطی نوشابه و گلدان گرفته تا بیکن را در ماهیتابه مشاهده می‌کنند.

به‌علاوه، این درس‌های فرآیند تخمین، دانش‌آموزان را بیشتر از تلاش برای «درست بودن» هیجان‌زده می‌کنند. در محیط هایی که یادگیری در اولویت است، دانش آموزان پیشرفت می کنند.

استفاده از realia برای آموزش تخمین باعث برانگیختن علاقه دانش‌آموزان می‌شود و تفکر غیر متعارف در مورد ریاضی را دعوت می‌کند. چند بار دانش‌آموزانتان گفته‌اند که امروز بهترین روز بود، زیرا آنها سرگرم بودند؟

آموزش سواد اینفوگرافیک شامل درخواست از دانش‌آموزان است تا مهارت‌های تفکر انتقادی و عضلات خلاق خود را منعطف کنند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *