دفتر sibo

منشا دقیق اولین دفتر sibo ناشناخته است، اما کارشناسان بر این باورند که آنها در سال 1924 اختراع شدند. اعتبار به ادوارد پودوسک، مخترع انگلیسی که حق ثبت اختراع برای سایر لوازم مدرسه مانند کلاسورهای حلقه و کاغذ قابل بازیافت نیز دارد، می رسد.

چه کسی اولین دفترچه یادداشت مارپیچی را اختراع کرد؟
راحتی چسباندن کاغذ به یکدیگر در دیگر مخترعان و شرکت‌های لوازم التحریر از بین نرفته است. مدت کوتاهی پس از شروع اولین دفتر مارپیچ، مید دفتر ترکیب بندی را معرفی کرد و Moleskine در ایتالیا ساخته شد.

حتی امروزه، اضافات جدیدی در طراحی دفتر وجود دارد که عملکرد و قدرت ماندگاری آن را افزایش می دهد. این موردی است که هرگز جایگزین نخواهد شد، حتی در این دنیای دیجیتالی روزافزون.

دفتر sibo

یک ویژگی واقعا منحصر به فرد انسانی وجود دارد: مردم ثبت می کنند. آنها اعمال، احساسات، افکار و عقاید خود را ثبت می کنند… آنها انگیزه ای دارند که تقریباً هر چیزی را که به ذهنشان می رسد ثبت کنند و آن را برای نسل های آینده ذخیره کنند.

کاغذ به گونه ای خط کشی شده است که به دست شما فضای مشخصی برای نوشتن بدهد. اغلب از آن به عنوان کاغذ “قاعده” یاد می شود – هر خط مانند یک خط کش است که جملات شما را مستقیماً از چپ به راست می خواند.
شما از آن برای مدرسه، فهرست کارها، یادداشت های روزانه و یادداشت های جلسه استفاده می کنید. دفتر یکی از بزرگترین اختراعات تمام دوران است! این موردی است که کمک زیادی به جایگاه ما در جهان امروزی کرده است.

چه کسی فکر کرد تکه های کاغذ را به هم بچسباند؟ آیا نوشتن در آینده با تکنولوژی منسوخ خواهد شد؟ وقت آن است که چند کلمه را به تاریخچه دفتر اختصاص دهیم!

روزی می‌توانید به نوشته‌های بسیاری در دفترچه خود نگاه کنید و متوجه شوید که کارتان به شما امکان می‌دهد دانش و عاداتی را به دست آورید که ممکن است به زودی نتیجه دهد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *