ملحفه یکبار مصرف تخت

مواد مصرفی در نظر گرفته شده برایملحفه یکبار مصرف تخت به طور فزاینده ای نه تنها در موسسات پزشکی، بلکه در مراکز آرایشی و بهداشتی نیز مورد استفاده قرار می گیرند.

ملحفه های یکبار مصرف رقابت جدی برای محصولات قابل استفاده مجدد ایجاد می کنند. این به ویژه برای محصولاتی مانند ورق ها صادق است. چرا مواد مصرفی یکبار مصرف اینقدر تقاضا دارند؟ شما در مورد این و خیلی بیشتر از مقاله ما یاد خواهید گرفت.

ملحفه های یکبار مصرف برای روش های مختلف پزشکی و زیبایی، معاینات (MRI، سونوگرافی)، هنگام پذیرش بیماران و برای بسیاری از اهداف دیگر مورد نیاز است. آنها طیف گسترده ای از کاربردها را دارند و در موارد زیر استفاده می شوند:

سالن های زیبایی؛
اتاق معاینه؛
مراکز SPA؛
سالن های ماساژ؛
مطب های دندانپزشکی و غیره
ورق های یکبار مصرف از چه موادی ساخته می شوند؟

ملحفه یکبار مصرف تخت
ملحفه های یکبار مصرف معمولاً از مواد نبافته زیر ساخته می شوند:

پیامک. جزء اصلی این ماده اسپان باند است. بنابراین، اس ام اس محافظت قابل اعتمادی را در برابر باکتری ها فراهم می کند و همچنین دارای خواص آبدوستی بالایی است.
اسپان باند. دارای تراکم الیاف کم است، به همین دلیل، از نظر حس لامسه، بیشتر شبیه پارچه پنبه ای است و استحکام چشمگیری دارد.
اسپان لیس. از پلی استر و ویسکوز تشکیل شده است که به همین دلیل از نظر خواص و ظاهر شبیه به پنبه طبیعی است. Spunlace راحتی بالایی را در طول مراحل به مشتریان ارائه می دهد.
توجه به این نکته ضروری است که تمام مواد غیر بافته شده ضد حساسیت هستند و قادر به تجمع الکتریسیته ساکن نیستند. علاوه بر این، ملحفه های یکبار مصرف ساخته شده از آنها ممکن است دارای یک لایه زیرین باشند.

از سطحی که روی آن قرار می گیرد از جریان مایعات محافظت می کند. و قسمت جلویی دلپذیر و نرم در لمس با بدن بیمار در تماس است.

علاوه بر این، ملحفه های یکبار مصرف را می توان از پلی اتیلن ساخت. آنها زمانی که لازم است با مایعات کار کنید مناسب هستند. پس از همه، ورق های پلی اتیلن محافظت بالایی در برابر رطوبت ایجاد می کنند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *