حوله فشرده استخری

انواع حوله با توجه به مناطق مختلف استفاده تولید می شود. با این حال، حوله فشرده استخری نه تنها به خشک شدن شما در ساحل کمک می کنند، بلکه راه را برای آفتاب گرفتن نیز هموار می کنند.

از طرف دیگر، می توانید از حوله فشرده استخری خود که نشان دهنده استایل شماست به عنوان اکسسوری مد در ساحل استفاده کنید.
حوله های دستی، حوله های صورت و حوله های حمام معمولاً یک یا دو رنگ دارند، در حالی که حوله فشرده استخری دارای طرح هایی در رنگ های مختلف هستند. از آنجایی که در خارج از خانه استفاده می شوند، برای فضای ساحلی مناسب هستند و رنگ های زنده ای دارند.
حوله های استخر از پارچه نازک تری نسبت به حوله های حمام و صورت ساخته می شوند.

حوله فشرده استخری

زیرا انتظار می رود حوله های حمام و صورت تمام آب بدن و صورت را جذب کنند. اما حوله فشرده استخری نیازی به جذب مانند حوله های دیگر ندارند. زیرا هنگام آفتاب گرفتن پوست شما می تواند به سرعت خشک شود.

به لطف ساختار پارچه ای ظریفی که دارد، حوله فشرده استخری فضای کمی را در کیف ساحلی شما اشغال می کنند و به راحتی قابل حمل هستند.
جلو و پشت حوله های استخر به طور کلی متفاوت است. زیرا یک طرف باید آب بدن شما را جذب کند. از طرف دیگر دارای ساختار نخی است که از چسبیدن موادی مانند ماسه دریا به حوله جلوگیری می کند.
مشاهده می کنید که وقتی از حوله حمام و صورت در کنار دریا یا استخر استفاده می کنید، بدن شما را به سرعت خشک نمی کند. بنابراین پس از چند بار استفاده، این حوله ها لک شده و بوی بدی می دهند. با این حال، حوله های استخر خیلی سریعتر خشک می شوند.

علاوه بر این، حوله فشرده استخری برای مقاومت در برابر لکه های ناشی از شن و ماسه و سایر مواد تولید می شوند.
چگونه حوله های استخر را بشوییم؟

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *