کفپوش سانا پژو پارس از جنس طلا که فوتبالیست معروف سفارش داد

ویژگی های کفپوش سانا پژو پارس ایجاد پانل های کف خودرو نامنظم با شکل مطلوب را آسان می کند که باعث افزایش فضای موجود در کابین می شود. وزن کم و شکل پذیری بالا ترکیبی است که طیف وسیعی از امکانات را در زمینه بازار خودرو ارائه می دهد.

اجزای غیر استاندارد EPP بر هر دو پارامتر ساختار و همچنین ایمنی و زیبایی شناسی داخلی خودرو تأثیر مثبت دارند.

EPP ماده ای است که توسط پلی پروپیلن فوم ایجاد می شود، در حالی که EPS که اغلب استایروفوم نامیده می شود، ماده ای است که از پلی استایرن منبسط شده ساخته شده است.

خواص آنها کمی متفاوت است، اما وجه مشترک آنها این است که می توان آنها را تقریبا به هر شکلی در آورد. عناصر کف ساخته شده از EPP و EPS نیز سبک وزن، بسیار بادوام و جذب ضربه عالی هستند.

پلی استایرن فوم شده با مقاومت حرارتی عالی خود متمایز می شود و بسته به فناوری تولید خاص، می تواند درجه بالایی از مقاومت مکانیکی را نیز ارائه دهد. هر دو ماده برای ساخت وسایل نقلیه مدرن ایده آل هستند.

کفپوش سانا پژو پارس

بازار خودرو به سرعت به در دسترس بودن مواد جدیدی که امکان ایجاد قطعات با قطعات بهتر را ممکن می‌سازد، پاسخ می‌دهد.

در حدود یک دهه گذشته پیشرفت های زیادی در ساخت وسایل نقلیه سواری صورت گرفته است که یکی از آنها استفاده از مواد کاملاً جدید است. امروزه از چه موادی استفاده می شود و چه تاثیری بر سودآوری تولید دارد؟

شاسی بخشی از خودرو است که به ویژه در برابر خوردگی و آسیب های دیگر مستعد است، بنابراین ارزش محافظت از آن را دارد.

بخش فوق العاده مهمی از سازه است که باید بخش زیادی از وزن خودرو را تحمل کند و در عین حال بارها را حمل کند. نه تنها باید به مواد پانل کف اتومبیل، بلکه به سایر اجزاء – از جمله عناصر تسطیح کف، که معمولاً شکل نامنظمی دارد، توجه کرد.

مواد مناسب می تواند وزن خودرو را به میزان قابل توجهی کاهش دهد. در نتیجه می توان مصرف سوخت را کاهش داد و خودرو را چابک تر و راحت تر رانندگی کرد.

همچنین لازم است بر نقش کلیدی وزن خودرو در مورد موتورهای الکتریکی تأکید شود – وزن در این مورد تأثیر مستقیمی بر برد با یک بار شارژ دارد.