پوشیدن لباس کار ایمنی موجب جلوگیری از قطع شدن دست مردی در تهران شد

انواع لباس لباس کار ایمنی و کاربرد آن ها را بشناسیم.

لباس محافظ حرارت. این لباس ها در برابر شعله، حرارت و پاشش موادی مانند چدن مقاوم هستند. علاوه بر این، آنها باید از سرایت آتش از طریق آنها جلوگیری کنند.

لباس محافظ سرد. عملکرد اصلی آنها حفظ دمای مطلوب بدن است، بنابراین باید ضد آب، حرارتی و تنفس شوند.

لباس های محافظ در برابر خطرات شیمیایی و بیولوژیکی. محصولات شیمیایی و بیولوژیکی می توانند برای سلامتی بسیار مضر باشند و آسیب قابل توجهی به بار آورند.

به همین دلیل لباس ها از تماس مستقیم با این مواد اجتناب می کنند، از فیلتر شدن آنها جلوگیری می کنند و در برابر عمل آنها مقاوم هستند.

لباس کار ایمنی

لباس با دید بالا بهبود دید برای کارگران در زمانی که بیشتر به آن نیاز دارند. به همین دلیل از سطوح بازتابنده و مواد فلورسنت استفاده می کنند.

لباس محافظ در برابر خطرات الکتریکی. این وسیله ای است که برای محافظت از خود در برابر شوک الکتریکی استفاده می شود. لباس های آنتی استاتیک نیز در این دسته قرار می گیرند.

لباس محافظ در برابر خطرات مکانیکی. این لباس کار است که در برابر بریدگی، سوراخ شدن، ساییدگی یا هر آسیب مشابه دیگری مقاومت می کند.

نظر شما درباره این پست در مورد اهمیت استفاده صحیح از لباس کار چیست؟ امیدواریم برای شما مفید باشد و به یاد داشته باشید، در Partenon ما متخصص لباس پلیس هستیم.

تمام لباس های ما بیش از حد استانداردها را رعایت می کنند، حتی اگر گواهینامه نداشته باشند. در واقع، در Partenon ما یک کت و شلوار موتورسیکلت را مطابق با استاندارد EN 17092-3:2020 تأیید می کنیم که می تواند اولین لباس موتور سیکلت پلیس در اسپانیا باشد.

در فروشگاه آنلاین ما بهترین مواد و تجهیزات برای پلیس محلی را خواهید یافت. آیا به اطلاعات بیشتری نیاز دارید یا سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید! ما دوست داریم به شما گوش دهیم و در هر چیزی که نیاز دارید به شما کمک کنیم.