نکات تاثیرگذار بر آموزش تربیت سگ

وقتی نوبت به آموزش سگ می رسد، تقریباً بدون اینکه متوجه باشیم، تمایل داریم که این کار را منفی انجام دهیم. برای ما بسیار آسان‌تر است که به اشتباه او اشاره کنیم تا اینکه او را تشویق نکنیم و به خاطر کارهایی که انجام می‌دهد سرویس آرکوپال  به او پاداش دهیم تا این دومی حضور بسیار بیشتری پیدا کند.

آموزش مثبت ثابت کرده است که بسیار قابل اعتماد و موثر است و همچنین به افزایش پیوند بین سگ و صاحب کمک می کند.

اگر روز را صرف تصحیح یا تنبیه کنیم، ارکوپال جدید سگ به احتمال زیاد از بسیاری موقعیت‌ها دوری می‌کند، اما برای انجام کاری به او اعتماد کافی نخواهیم داشت، زیرا می‌داند حالش خوب است یا پاداشی دریافت می‌کند که به او انگیزه می‌دهد.

این دو جریان آموزشی در طول زمان مورد استفاده قرار گرفته اند، اما آموزش مثبت بدون شک باعث ایجاد سگ های بسیار متعادل تری می شود که به مردم اعتماد دارند.

آموزش مثبت به سگ فرض می‌کند وقتی کاری را که ما می‌خواهیم انجام می‌دهد به او پاداش می‌دهد. خوب است این تمرین را از جاهایی شروع کنید که حواس پرتی ندارید. ما نمی‌توانیم شما را به خاطر عدم حضورتان سرزنش کنیم، وقتی ما شما را بیرون می‌خوانیم، در مکانی پر از بو و حیوانات دیگر، در حالی که تماس را تمرین نکرده‌ایم.

کاری که باید انجام دهید این است سگ پاکوتاه که در خانه تمرین کنید و وقتی به تماس ما آمد به او پاداش دهید. اول با جایزه، بعد با نوازش، تا زمانی که او بیاید، زیرا همراهی او با آن یادگیری چیز خوبی است.

از تنبیه خودداری کنید، این نیز خوب است، قیمت سگ جیبی زیرا آموزش منفی گاهی فقط باعث طرد سگ می شود. اگر وقتی به او زنگ می زنیم نیامد و وقتی آمد او را به خاطر تأخیر سرزنش می کنیم، فقط تداعی می کنند که با رفتن با صاحبش سرزنش می کنند، پس دیگر نمی خواهند این کار را انجام دهند. علاوه بر این، این گاهی اوقات می تواند آنها را گیج کند.

  • منابع:
    1. How to use positive education with the dog
  • تبلیغات: 
    1. برنده لاتاری یک میلیارد دلاری خودش را معرفی کرد
    2. مرگ صاحب شرکت نوار تیپ سبب افت قیمت نوار تیپ آبیاری شد!!
    3. با مایع ظرفشویی لباس های خود را اتو نمایید
    4. استفاده از پودر ماشین لباسشویی در تهیه اسلایم بازی!