مصرف شیره انگور در قم موجب مرگ افراد زیادی در طی یک هفته شد

مطالعه ای که در مجله Circulation منتشر شد نشان داد که فلاونوئیدهای موجود در شیره انگور خطر ابتلا به بیماری های قلبی عروقی را در بیماران مبتلا به بیماری عروق کرونر قلب کاهش می دهد.

مصرف شیره انگور در قم از اکسیداسیون کلسترول LDL جلوگیری می کند و قلب را سالم نگه می دارد.

افزایش ایمنی؛ بر اساس مطالعه ای که در مجله غذای دارویی منتشر شده است، شیره انگور به تقویت ایمنی در افراد میانسال کمک می کند. مصرف شیره انگور همچنین باعث افزایش سطح ویتامین C شد.

از احتقان در قلب جلوگیری می کند؛ مطالعه‌ای در مجله تغذیه اشاره کرد که شیره انگور با کاهش فعالیت پلاکت‌ها از انسداد قلب جلوگیری می‌کند. در واقع، این مطالعه کلی نشان داد که نوشیدن یک لیوان شیره انگور بنفش باعث کاهش تجمع پلاکت‌ها در شریان‌های مسدود شده می‌شود.

متابولیسم را بهبود می بخشد؛ مطالعه ای که در مجله Molecular Nutrition and Food Research منتشر شد، اشاره کرد که نمونه ادرار افرادی که شیره انگور می نوشیدند نسبت به افرادی که آب میوه های دیگر یا دارونما مصرف می کردند کمتر اسیدی بود. شیره انگور متابولیسم را بهبود می بخشد.

فشار خون را کنترل می کند؛ فلاونوئیدها و آنتی اکسیدان های موجود در عصاره انگور و انگور به آرامش عضلات قلب، بهبود جریان خون و در نتیجه کنترل فشار خون کمک می کند.

به کاهش وزن کمک می کند؛ این به طور مستقیم به کاهش وزن کمک نمی کند، اما می تواند یک نوشیدنی عالی بعد از تمرین باشد.

شیره انگور در قم

یک مطالعه نشان داد که مصرف مداوم روزانه شیره انگور به مدت 12 هفته منجر به افزایش وزن در آزمودنی‌ها نمی‌شود، همانطور که سایرین که نوشیدنی مصنوعی با طعم انگور را انتخاب کردند.

فواید شیره انگور برای سلامتی؛

میگرن را تسکین می دهد،

دارای خواص ضد التهابی است،

از سوء هاضمه جلوگیری می کند

قدرت مغز را افزایش می دهد

از تحلیل رفتن چشم جلوگیری می کند

خطر ابتلا به بیماری های قلبی را کاهش می دهد،

به بیماری های کلیوی کمک می کند

آسم را تسکین می دهد،

به مبارزه با عفونت های ویروسی کمک می کند

یبوست را برطرف می کند.

شیره انگور برای چه چیزی خوب است؟

از قلب در برابر کلسترول LDL محافظت می کند.