مر دی با کشمش آفتابی 1401 همسر خود را خفه کرد

کشمش آفتابی 1401 به دلیل سنگینی و شیرینی که دارد باعث افزایش کافا دوشا می شود. برای اینکه این امر زیاده روی نشود، آیورودا ترکیب کشمش را با ادویه هایی مانند دارچین و هل توصیه می کند.

کشمش دوشا واتا را آرام می کند. با دلایل خوب، آنها به طرق مختلف در آشپزخانه ما به خصوص در فصل واتا سال استفاده می شوند. به خصوص در نانوایی کریسمس در ارتباط با ادویه های معطر جایگاه ثابتی دارند.

آنها در این فصل باد، متغیر و سرد به ما قدرت و ثبات می دهند. به طور خاص، کشمش آپانا واتا را تقویت می کند، یک ساب دوشا از واتا دوشا که از فرآیندهای دفع و سایر عملکردهای شکمی مراقبت می کند.

بنابراین لازم نیست در هنگام یبوست فوراً به ملین ها متوسل شوید، که اغلب بر قانون اساسی واتا تأثیر می گذارد.

کشمش آفتابی 1401

خیساندن کشمش در آب با کیفیت خوب به مدت یک شب و سپس مصرف آن در صبح و نوشیدن آب کشمش در طول روز می تواند تسکین طبیعی را ایجاد کند. اما پیتا دوشا و ساب دوشاهای آن نیز از کشمش سود زیادی می برند.

اساساً کشمش در درمان طیف کاملی از مشکلات مربوط به پیتا مانند احساس سوزش هنگام ادرار مفید است. کشمش تولید ادرار را افزایش می دهد و در نتیجه ادرار را دفع می کند و سیستم را خنک می کند.

جایی که کشمش بهترین اثرات روانی فیزیولوژیکی را دارد.
ریه ها: کشمش کانال های بدن، به ویژه ریه ها را روان می کند. بنابراین برای افراد دارای سیستم تنفسی حساس بسیار شفابخش هستند.
مغز: کشمش دارای اثر مدیا است، به این معنی که مغز را تغذیه و پشتیبانی می کند. آدم ناگزیر به ترکیب معروف تریل فکر می کند که در آن کشمش جای خود را دارد.
روح: کشمش می تواند خلق و خوی و احساسات را متعادل کند، زمانی که در مقادیر و ترکیبات خاص توسط یک درمانگر آیورودا واجد شرایط توصیه شود.
گلو: کشمش مصرف شده در شیر یا آب می تواند تشنگی را کاهش دهد.
روده: کشمش یک شب خیس خورده و در صبح از فعالیت روده حمایت می کند (واتا دوشا).
رحم: استفاده از کشمش در رژیم غذایی خود برای زنانی که می خواهند باردار شوند مفید است.
شاید این اطلاعات بتواند به لذت بردن از کشمش با قدردانی متفاوت کمک کند.