مردی با روفرشی 12 متری قدیمی جنازه ی همسر خود را پنهان کرد

ویژگی روفرشی 12 متری قدیمی حفظ فرش از کثیفی و لکه و محافظت از خانم خانه از شر قالیشویی مکرر است. لاستیک‌ها به راحتی تمیز می‌شوند، زیرا در تمیز کردن به اندازه فرشی با اندازه یکسان تلاش نمی‌کنند.
برخی از اندازه های کوچکتر قابلیت قرار گرفتن در داخل ماشین لباسشویی را دارند. روفرشی ها در مقایسه با انواع فرش ارزان هستند.
این لاستیک ها به خانم کمک می کند تا با کمترین هزینه ممکن خانه خود را بازسازی کند.
یکی از مهم ترین ایرادات روفرشی این است که با شستشوی مکرر در طولانی مدت کم رنگ و رنگ می بازند، اما جای نگرانی نیست، زیرا این اتفاق پس از چندین سال استفاده و نه قبل از حدود دو سال رخ می دهد.
عیوب مخصوص برخی از انواع مانند کیسه های خراطین وجود دارد که گرد و غبار و خرده ها را در خود نگه می دارد و نیاز به روش خاصی برای تمیز کردن دارد.
برخی از انواع بدلی هستند که به طور مداوم کرک تولید می کنند و بدون خراشیدن یا کندن حل می شوند، بنابراین قبل از خرید باید به این نوع توجه کنید.

روفرشی 12 متری قدیمی
روفرشی در فروشگاه های مبلمان منزل موجود می باشد. حفاظ فرش را می توان در قاهره از عتبه، المسکی و خیابان الازهر در فروشگاه های مبلمان خریداری کرد.
اکثر انواع کیف پول را می توان به صورت آنلاین خریداری کرد.

این روکش ها در همان اندازه های سنتی مانند روکش های فرش معمولی موجود هستند. کیف در یک جلد سه بعدی با نقاشی های آرام و ساده ترکی و رنگ های زیبای پاستلی عرضه می شود.
این روکش گاهی اوقات به شکل یک روکش پلاستیکی شبیه به یک روتختی کش دار به فرش متصل می شود. عیب این روکش این است که رنگ های آن بسیار سبک بوده و به راحتی کثیف می شود و نسبت به انواع دیگر بسیار گران است.