مردی با تجهیزات آبیاری تحت فشار کارگرد خود را کتک زد

تجهیزات آبیاری تحت فشار برای داشتن مزرعه در شرایط عالی ضروری است. بنابراین، این بار می خواهیم در مورد انواع موجود صحبت کنیم تا در انتخاب مناسب ترین مورد برای خود تردید نکنید.

در بخش کشاورزی، طیف گسترده ای از ابزارهای تکنولوژیکی توسعه یافته اند که به منظور دستیابی به نتایج بهتر در زمان برداشت، فرآیندهای زراعی را ساده تر و کارآمدتر می کنند. تجهیزات آبیاری یکی از این ابزارها هستند که به ما این امکان را داده اند تا این بخش تولیدی را به سطح دیگری ببریم.

با توجه به نیازهای متنوع محصولات زراعی و شرایط اقلیمی، از جمله عوامل دیگر، انواع مختلفی از تجهیزات آبیاری به منظور تامین هر یک از نیازهای مختلف مورد نیاز گیاهان توسعه یافته است. امروز در آگروپینوس به شما خواهیم گفت که آنها چه هستند و ویژگی های آنها.

این نوعی آبیاری است که بر اساس تکنیکی است که در آن مواد مغذی و مواد معدنی که به عنوان کود برای گیاهان عمل می کنند، اجرا می شود، این عناصر از طریق آب مورد استفاده در آبیاری به گیاهان اضافه می شوند.

تجهیزات آبیاری تحت فشار

عمدتاً در تجهیزات آبیاری موضعی استفاده می‌شود، زیرا به مواد مغذی اجازه می‌دهد مستقیماً به ریشه گیاهان برسند، محصول را بهینه کرده و ضایعات را کاهش می‌دهد.

این یکی از نوآورانه ترین و کاربردی ترین سیستم های آبیاری است، زیرا زمانی که گیاهان به مراقبت ویژه نیاز دارند، راه حل موثری را ارائه می دهند. علاوه بر این، نتایج بهتری را در محصولات تضمین می کند.

یکی از سنتی ترین تجهیزات آبیاری است و به آبیاری قطره ای یا آبیاری موضعی معروف است. این شامل روشی است که مبتنی بر استفاده هوشمندانه از آب است، زیرا از هدر رفتن ورودی ها جلوگیری می کند.

برای استفاده در مناطق خشک یا در محصولاتی که نیاز به غلظت بیشتری از کود دارند ایده آل است، زیرا امکان اجرای سیستم کوددهی را فراهم می کند.

شیلنگ های آبیاری مورد استفاده دارای قطره چکان های مخصوص برای آبیاری آب و نفوذ بهینه آن در خاک هستند. قطره چکان ها انواع مختلفی دارند که عبارتند از:

سیستم آبیاری قطره ای

قطره چکان های ضد تخلیه