مدیریت صرفه جویی در آبیاری بوسیله نوار تیپ

CBC اصل همبستگی را در میان حوزه های مختلف خدماتی اعمال می کند. حتی اگر هزینه های تامین آب آبیاری در مناطقی که از طریق ثقلی و پمپاژ تامین می شود به طور قابل توجهی متفاوت است، ساختار تعرفه چنین تمایزی را ایجاد نمی کند.

در عوض، به عنوان ابزاری برای مدیریت مصرف آب، هزینه‌های آب بر اساس تقاضا متفاوت است: تعرفه‌های آب طبقه‌ای حجمی به تدریج با حجم تجمعی فصلی برداشت شده توسط هر کشاورز افزایش می‌یابد. واکس سفید این ساختار از طریق اندازه گیری آب انفرادی در نقاط تحویل اعمال می شود.

تمام شیرهای مزرعه مجهز به یک دستگاه تحویل الکترومکانیکی هستند که امکان تامین آب را فقط برای کاربران مجاز فراهم می کند و اطلاعات مربوط به هر رویداد آبیاری را ذخیره می کند. علاوه بر ساده‌سازی عملیات شبکه، نوعی شیشه کوچک که چیزهای ریز این فناوری برای نظارت و کنترل دقیق توزیع آب و برای دستیابی به درک بهتر شیوه‌های مدیریت آبیاری که کشاورزان دنبال می‌کنند، به‌ویژه از طریق امکان بازیابی و تجزیه و تحلیل داده‌های تاریخی بسیار مفید است.

به عنوان یک ارائه دهنده خدمات آبیاری، CBC از کاربران خدمات آبیاری، یعنی کشاورزان تشکیل شده است. CBC در انجام فعالیت های روزانه خود تلاش می کند تا اهدافی را که ممکن است در تضاد با یکدیگر باشند، هزینه راه اندازی خط تولید نوار تیپ هماهنگ کند. هدف انتخاب های فنی و اداری آن دستیابی به راندمان بالای توزیع آب به منظور به حداکثر رساندن سود اقتصادی برای کشاورزان است.

هدف آن بهبود توزیع و استفاده آب – در سطح مزرعه، هودی بی تی اس از طریق عملیات موثر شبکه تحویل، و در سطح مزرعه و محصول از طریق حمایت فنی از کشاورزان با هدف بهبود مهارت‌های مدیریت آب است (همان). حمایت فنی از کشاورزان در دهه‌های 1980 تا 1990 مؤثر بود، اما در دهه گذشته به دلیل محدودیت‌های بودجه WUO و درآمدهای کمتر ناشی از فعالیت‌های کشاورزی ایتالیا کاهش یافته است.

  • منابع:
    1. Improving water-efficient irrigation: Prospects and difficulties of innovative practices
  • تبلیغات: 
    1. یک کودک روستایی ثروتمندترین مرد کشور شد
    2. ساخت اولین وسیله ای که با هوش مصنوعی کار می کند!!
    3. زن بارداری با مصرف تخمه ژاپنی باعث رشد جنین شد
    4. تخفیف 80 درصدی شکلات خوری در بازار ایران