علت باخت حسن یزدانی از زبان خودش!

در پی مسابقات جهانی بازی کشتی گیر کشورمان همه رو اندوه گین نمود. این کشتی کیر در آخرین مصاحبه اش با شبکه سوم سیما علت باخت خود را بازگو نموده که در این مقاله می خواهیم بدان بپردازیم.

شلوار جین زنانه

همان طور که می دانید جین از جمله پارچه هایی است که از دوام بالایی در برابر انواع آسیب ها برخوردار است؛ از این رو یکی از گزینه های مناسب برای استفاده در دوخت انواع پوشاک است بدین رو از آن در تولید شلوار جین زنانه استفاده نموده اند.

قیمت پاپریکا

پاپریکا طعمی ملایم یا تند دارد و دارای طعمی متفاوت است. در صورتی که ذائقه شما به تندی عادت دارید، می تواند از فلفل های خشک شده و فلفل تند آسیاب شده بیش تری در غذا استفاده داشته باشید. قیمت پاپریکا در کشور به دلیل تولید در داخل مناسب است.

جوراب بچه گانه

به طور کلی، جوراب ها برای مجالس و مهمانی ها و حتی برای مدارس و مکان های معمولی برای تمامی سنین و جنس ها طراحی و دوخته شده که در واقع رنگ های فانتزی و طرح های لوکس و ساده و رسمی در این پوشاک و جوراب مورد نظر دیده می‌شود که در این میان جوراب بچه گانه به دلیل تغیرات زیاد سایز پا در کودکان بسیار پر فروش است.

کباب لقمه زعفرانی

یکی از دسته غذاهایی که از طرفداران زیادی برخوردار است کباب‌ لقمه زعفران آماده خانگی است که جزء دسته غذاهای پرطرفدار ایرانیان می‌ باشد ماده اولیه اصلی برای تهیه این غذا گوشت چرخ‌ کرده است که برای طبخ آن لازم است با انواع سبزیجات معطر و ادویه‌ ها مخلوط شود.