سیم جوش پارس موجب کور شدن جوشکاری در یزد شد

متأسفانه، مشکلات برش سرب جوش، به ویژه در میان جوشکاران با تجربه کمتر رایج است.

برای از بین بردن حدس و گمان از اصلاح صحیح آستر تفنگ جوشکاری و رسیدن به مسیر تغذیه سیم جوش پارس بی عیب، سیستمی را در نظر بگیرید که نیاز به اندازه گیری آستر برای جایگزینی را بی نیاز کند.

این سیستم راهنما را در قسمت عقب اسلحه قفل می کند و به جوشکار اجازه می دهد آن را با رابط عقب تراش دهد.

انتهای دیگر راهنما در قسمت جلوی تفنگ در نوک تماس قرار می گیرد. راهنما به طور متمرکز بین دو نقطه تراز شده است، بنابراین راهنما در طول حرکات معمولی منبسط یا منقبض نمی شود.

هنگام استفاده از راهنمای معمولی، باید از پیچیدن تفنگ هنگام پیرایش راهنما خودداری کرد و از ابزار برش مناسب استفاده کرد.

راهنماهایی با صفحه داخلی صاف که هنگام عبور سیم جوش از راهنما اصطکاک کمتری به سیم وارد می کند، انتخاب خوبی برای تغذیه کارآمد است.

سیم جوش پارس

اینها به طور خاص پوشش داده شده اند و دارای مارپیچ پروفیل بزرگ تری هستند که باعث ایجاد یک راهنمای قوی تر و ارائه یک تغذیه صاف می شود.

تطبیق اندازه نوک تماس جوشکاری با قطر سیم راه دیگری برای حفظ مسیر تغذیه بهتر سیم است. به عنوان مثال، یک سیم 0.9 میلی متری (0.035 اینچ) باید با نوک تماسی با همان قطر مطابقت داده شود.

در برخی موارد، کاهش قطر نوک تماس برای به دست آوردن تغذیه بهتر سیم و کنترل قوس ممکن است مطلوب باشد. از یک سازنده مواد مصرفی جوش یا فروشنده معتبر جوش برای توصیه ها بخواهید.

به دنبال سایش الگوی سوراخ متقارن باشید، از سوراخ نوک تماسی برای سایش نامتناسب خودداری کنید زیرا این می تواند باعث سوختگی شود که از تغذیه سیم جلوگیری می کند.

برای جلوگیری از گرم شدن بیش از حد نوک تماس، که می تواند تغذیه سیم را دشوار کند، باید مطمئن شوید که نوک تماس را به درستی و با انگشت محکم نصب کنید.