سویق سنجد اصفهان مشهد تهران

کارخانه ما یکی از بزرگترین کارخانجات تولید سویق سنجد اصفهان در ایران است که از دیگر شعب آن می‌توان به کارخانه تولید سویق مشهد در مشهد و همچنین کارخانه تولید سویق تهران در تهران نیز اشاره کرد. سویق سنجد تولید شده در کارخانجات ما از نمونه بهترین سویق های تولید شده در ایران است که با روش درست تهیه و نگهداری صحیح آن موجب شده است که این نوع سویق تمامی خواص خود را حفظ کند.

سویق سنجد اصفهان مشهد تهران

قیمت سویق سنجد

قیمت سویق سنجد برای اطلاع از قیمت سویق سنجد می‌توانید به راحتی و ساده بدون نیاز به مراجعه حضوری و صرف وقت زیادی، فقط به صورت آنلاین و اینترنتی به سایت رسمی مجازی فروش ما مراجعه کرده و تمامی محصولات موجود در آن را به همراه قیمت مشاهده‌ فرمایید و سپس بعد از انتخاب محصول در بسته بندی های متفاوت آن را خریداری نمایید.

همانطور که می دانید قیمت هر محصولی بسته به کیفیت آن متغیر می باشد،اما ما این محصول با کیفیت را با قیمتی بسیار مناسب در اختیار خریداران و مشتریان خود قرار می دهیم که شما بعد از خرید آن متوجه این موضوع خواهید شد.

سویق سنجد مشهد

سویق سنجد مشهد سویق سنجد مشهد یکی از سویق هایی است که علاوه بر کیفیت بالا دارای طعم بسیار خوشمزه ای نیز می باشد و شما این سویق را میتوانید به همراه اب، آبمیوه، شیر، سوپ، اش، شیره‌ انگور، شیره خرما و یا هر چیز دیگری مطابق میل خود مصرف کنید و از خواص بی نظیر آن نیز بهره مند گردید.

برای خرید سویق سنجد مشهد شما می‌توانید هم به صورت حضوری و با مراجعه مستقیم به مراکز معتبر فروش ما در سراسر کشور آن را خریداری نمایید و هم با روشی ساده و راحتتر به صورت آنلاین و فقط با یک کلیک روی لینک زیر می‌توانید وارد صفحه ی مجازی فروش سایت ما شده و این مکمل غذایی ارزشمند و پر کالری را سفارش داده و درب منزل خود تحویل بگیرید.

سویق سنجد طبیعی

سویق سنجد طبیعی سویق سنجد طبیعی به سویقی گفته می‌شود که در فرایند تولید آن از هیچ گونه مواد افزودنی استفاده نشده باشد و روی حرارت غیر مستقیم تهیه گردد، همانطور که می دانید سویق سنجد طبیعی دارای خواص درمانی بیشماری می باشد که از جمله ی این خواص میتوان به موارد زیر اشاره کرد؛ سویق سنجد سرشار از کلسیم است و برای سلامتی استخوان ها و دندانها بسیار مفید است.

از این رو مصرف این سویق برای زنان باردار و مادران شیرده و همچنین کودکان در حال رشد بسیار توصیه می‌شود و سبب افزایش استحکام استخوان ها و دندان ها شده و از ابتلا به پوکی استخوان و نرمی استخوان پیشگیری می‌کند و افرادی که در سن بلوغ می باشند با استفاده از آن می‌توانند به افزایش قد خود کمک کنند.

همچنین سویق سنجد خاصیت آنتی اکسیدانی قوی و بسیار بالایی دارد و سرشار از ویتامین سی می باشد که سیستم ایمنی بدن را تقویت کرده و بدن را از ابتلا به بسیاری از بیماریها‌ همچون سرماخوردگی و بیماری های حاد تر همچون سرطان مصون می‌دارد.

سویق طبیعی سنجد طبع سرد و خشکی دارد و سبب رفع سردی بدن می‌شود و همچنین در درمان بیماری یرقان و سردی نیز موثر است، این نوع سویق خاصیت ضد التهابی دارد و در درمان بیماریهای مفصلی همچون ورم مفاصل، التهاب مفاصل، آرتروز به کار می‌رود.

سویق سنجد همچنین به تصفیه کبد و گوارش در بدن کمک می‌کند و سبب سم زدایی بدن شده و به دفع آن کمک می‌کند، با استفاده از این مکمل غذایی بی نظیر شما می‌توانید به درمان اسهال خود نیز کمک کرده و باکتری های مضر در بدن خود را دفع کنید و معده و روده خود را نیز پاکسازی نمایید.

افرادی که به دنبال لاغری و کاهش وزن هستند نیز می‌توانند از این نوع سویق در برنامه ی غذایی خود استفاده کنند، چراکه این ماده ی غذایی باعث سیری طولانی مدت در بدن می‌شود و در نتیجه باعث کاهش وزن می‌گردد‌. همچنین سویق سنجد دارای مقادیر بسیار بالایی ویتامین های مختلف است که باعث افزایش انرژی در بدن می‌شود.

افرادی که به کم‌خونی دچار هستند نیز با استفاده از سویق سنجد می‌توانند کم خونی خود را تا حدود زیادی درمان کنند چراکه این محصول دارای مقدار زیادی آهن است. مادران شیرده نیز برای ازدیاد شیر خود و همچنین مقوی کردن شیر می‌توانند این سویق را در برنامه ی غذایی خود بگنجانند چرا که با بهبود شیر مادر وزن کودک نیز بهبود خواهد یافت.

همچنین به دلیل ویتامین سی موجود در آن سبب افزایش شادابی پوست صورت شده و از چین و چروک و پیری زودرس پوست جلوگیری می‌کند، این سویق ضعف و بی حالی را از بین می‌برد و قوای جسمی بدن را افزایش می‌دهد و از این رو شما می‌توانید از این ماده در وعده ی غذایی صبحانه استفاده کنید تا برای شروع روز خود پر انرژی باشید و روز خود را با نشاط شروع کنید.

سویق سنجد خانگی

سویق سنجد خانگی اگر شما نیز از آن دسته افرادی هستید که دوست دارید سویق سنجد خانگی درست کنید می‌توانید سنجد را خریداری کرده و سپس گوشت سنجد را از هسته آن جدا نمایید( این کار را می‌توانید با آسیاب انجام دهید) سپس گوشت سنجد را آسیاب کرده و پودر کنید و روی حرارت ملایم تفت دهید.

در هنگام تفت دادن باید مراقب باشید که نسوزد چراکه موجب تلخی آن می‌شود و سپس پودر تفت داده شده را الک کنید، و سپس هسته را نیز همانند گوشت آن آسیاب کرده و تفت دهید و سپس با الک پودر آن را یکدست کنید و حالا میتوانید پودر گوشت و هسته آن را با هم مخلوط کنید حالا سویق سنجد شما آماده است و شما میتوانید آن را با هر چه که دوست دارید میل کنید.م

ا سعی کرده ایم تا محصولات غذایی بی نظیری را با کیفیت عالی در اختیار مشتریان خود قرار دهیم تا علاوه بر کسب درآمد نامی درخشان و معتبر از خود به جای بگذاریم تا مشتریان و خریداران با خرید این محصول بار دیگر میل به خرید آن داشته باشند، شما نیز با یکبار خرید می‌توانید به صدق این موضوع پی ببرید و با گنجاندن این محصول در رژیم غذایی خود بدن خود را تقویت کرده و آن را از بیماری ها در امان نگه دارید، زیرا همانطور که می دانید این محصولات سرشار از ویتامین و املاح معدنی است که برای سلامتی بدن بسیار مفید است.