سویق برنج قهوه ای خانگی سبوس

سویق برنج قهوه ای خانگی سبوس حاصل تفت دادن آرد دانه های برنج می باشد و بدون استفاده از ترکیبات شیمیایی آماده سازی شده و به صورت پودر به فروش می رسد. بنابراین ماده ای ارگانیک است که مکمل غذایی ایده آلی برای کودکان و بزرگسالان خواهد بود. برای استفاده از این محصول می توانید از روش های مختلفی استفاده کنید به این معنا که تهیه یک معجون خوشمزه و مقوی که حاوی عسل، خرما، شیر و سویق برنج می باشد شما را به اهدافتان می رساند. البته به کارگیری آن در طبخ غذاهای گوناگون مانند سوپ، آش و خورشت ها نیز امکان پذیر می ب

سویق برنج قهوه ای خانگی سبوس

فروش سویق برنج

فروش سویق برنج

اگر می خواهید از یک ماده غذایی طبیعی و مغذی استفاده کنید بهتر است سویق برنج را انتخاب نمایید زیرا به صورت کاملا ارگانیک تهیه می شود و برای تولید آن دانه های برنج را به شکل پودر در می آورند و سپس تفت می دهند.‌ شما می توانید این خوراکی مقوی و سالم را در بسته بندی های مورد نظرتان از فروشگاه های معتبر خریداری کنید و آن را به عنوان یک مکمل غذایی ارزشمند در رژیم غذایی خانواده بگنجانید. البته اگر تمایل ندارید این پودر را به تنهایی نوش جان کنید می توانید آن را با شیر ترکیب نمایید.

مرکز صادرات ارزان ترین سویق برنج قهوه ای با کیفیت این محصول را به دو صورت عمده و خرده به فروش می رساند. سویق گندم صادراتی با استفاده از بهترین ترکیب اولیه تولید می گردد و کیفیت فوق العاده بالایی دارد و علاوه بر آن انواع سویق همچون سویق کودک با کیفیت صد در صد تضمین شده در اختیار مشتریان قرار می گیرد که در این صورت مغازه داران می توانند با خیالی آسوده خرید خود را انجام دهند.

ما در ابتدا قصد داریم درباره سویق برنج و خواص آن صحبت کنیم؛ برنج یک میوه بسیار مغذی است که در طب سنتی از تمام قسمت های مختلف این میوه استفاده می کنند و دارای مقدار زیادی ویتامین و مواد مغذی می باشد که در درمان بسیاری از بیماری ها موثر می باشد. سویق برنج را از آسیاب کردن پوست، گوشت و هسته آن تهیه می کنند و آن را به روش های مختلف مصرف می کنند.

معمولا آن را با ترکیب آب، شیر و عسل میل می کنند اما طریقه مصرف آن برای درمان هر نوع بیماری متفاوت می باشد. درمان پوکی استخوان و درد مفاصل از مهم ترین خواص پودر برنج می باشد و اما از دیگر خواص آن موارد زیر می باشد:

  1. برای چاقی: افرادی که از لاغری خود رنج می برند و به دنبال افزایش وزن هستند می توانند سویق برنج را هر روز با یک لیوان شیر مخلوط کرده و مصرف کنند که این کار به افزایش وزن کمک زیادی می کند.
  2. تقویت رشد مو: برنج سرشار از کلسیم و فسفر می باشد که باعث تقویت مو شده و مصرف آن برای خانم هایی که ریزش مو دارند توصیه می شود.
  3. پدر بارداری: مصرف برنج برای خانم های باردار به شدت توصیه می شود چرا که به دلیل وجود کلسیم در آن، از پوسیدگی دندان و پوکی استخوان در دوران بارداری جلوگیری می کند.

سویق ها در طعم های متفاوتی عرضه می شوند که هر کدام از آن ها دارای خواص منحصر به فرد خود می باشند. امروزه مصرف سویق ها در سطح جامعه بسیار پایین آمده است در صورتی که در زمان های قدیم این چنین نبود و سویق ها به عنوان یک منبع تغذیه ای غنی در سبد غذایی هر فردی موجود بود. بهترین نوع سویق می توان به سویق برنج اشاره کرد که خواص فوق العاده زیادی دارد. در ادامه ی مطلب به توضیح بیشتر این نوع سویق خواهیم پرداخت.

هر شخصی باید روزانه به مقدار قابل توجه ای سویق مصرف کند. سویق برنج 100 گرمی برای مصرف یک هفته ی یک شخص بالغ کافی است. برنج خود به مقدار زیادی ویتامین دارد و مواد ریز مغذی مفید موجود در آن باعث شده تا بسیاری از طب سنتی ها توصیه به مصرف آن کنند.

مهمترین موضوع در مورد سویق برنج این است که فقط گوشت آن آسیاب نمی شود بلکه علاوه بر گوشت آن، پوست و هسته ی آن نیز آسیاب می شود که خواص سویق برنج را چند برابر می کند.

سویق ها در وزن های متفاوتی عرضه می شوند. سویق برنج 200 گرمی از جمله از سویق های پر فروش می باشد زیرا حجم آن به مقدار مناسبی می باشد. سویق برنج دارای خواص درمانی بسیاری می باشد. این خواص فوق العاده باعث شده تا بیشتر افراد تمایل به خوردن این محصول کنند. مصرف سویق هم می تواند به صورت خشک باشد و هم می توانید داخل شیر و یا حتی آب ولرم میل کنید و برای طعم بهتر مقداری عسل به آن اضافه کنید تا خاصیت آن چند برابر شود.

به طور کلی بیشتر سویق ها برای درمان پوکی استخوان مفید هستند ولی مفید ترین نوع سویق برای پوکی استخوان می توان سویق برنج را نام برد. پوکی استخوان امروزه در بین افراد شایع شده است و اگر روزانه یک قاشق از سویق برنج مصرف کنند تا مقدار قابل توجه ای به سلامت خود کمک کرده اند.

اگر شما از آن دسته از افرادی هستید که به سلامتی خود اهمیت می دهید حتما سویق 300 گرمی تهیه کنید و در سبد غذایی خود به طور ویژه قرار دهید. بسیاری از افراد امروزه درگیر درد های عضلانی هستند که دارو های شیمیایی بسیاری را برای تسکین درد مصرف می کنند.

یک راه آسان تر برای درمان التهاب عضلات و زانو درد وجود دارد که آن هم مصرف منظم سویق برنج در طول چند ماه می باشد. بعد از مصرف سویق به طور منظم نتیجه ی آن را خواهید دید که تا چه مقدار کمک به درمان درد های استخوانی خواهد کرد.

قیمت بسته های سویق برنج 400 گرمی 500 گرمی 600 گرمی با یکدیگر متفاوت می باشد که شما می توانید بسته به توان مالی خود هر حجم از این محصول را خریداری کنید. رژیم غذایی و حتی لاغری بسیار مورد توجه همه ی افراد می باشد به طوری که از هر 5 نفر حداقل 3 نفر به دنبال رژیم لاغری می باشد. فیبر در بسیاری از مواد غذایی ها به وفور یافت می شود.

سویق برنج نیز از آن دسته از مواد غذایی می باشد که مقدار زیادی فیبر دارد. این فیبر موجود در برنج باعث می شود هنگامی که افراد رژیم لاغری دارند با مصرف آن احساس سیری زیادی کنند و حتی میل به غذا خوردن در آن ها کم شود.