ساخت لامپ زنون لکسوس که میتواند به صورت خودکار نور را تنظیم کند

با توجه به تنوع زیاد لامپ زنون لکسوس چندین جنبه وجود دارد که هنگام انتخاب آنها باید در نظر بگیریم: اول از همه باید ارتفاعی که قرار است در آن قرار بگیرند را در نظر بگیریم، بنابراین باید هم ارتفاع لامپ و هم ارتفاع لامپ را بدانید.

کابلی که از آن آویزان می شوند، از طرف دیگر باید نحوه بستن لامپ را نیز بدانیم، بنابراین دانستن وزن آنها و جنس سقفی که در آن نصب خواهند شد مهم خواهد بود.

علاوه بر این ما باید عملکرد آن را نیز در نظر بگیریم، که در آن جنبه هایی مانند محدوده فضایی که باید روشن شود، قدرت نور لازم یا نوع آباژور در آن نقش دارند.

امروزه سقف یکی از پرکاربردترین لامپ هاست. اینها لامپ هایی هستند که مستقیماً روی سقف نصب می شوند و معمولاً نور محیطی و پراکنده را ارائه می دهند.

لامپ زنون لکسوس

این نوع نورپردازی برای ادغام نور مصنوعی با نور طبیعی ایده‌آل است و مخصوصاً برای اتاق‌های کوچک و فضاهای کم ارتفاع مناسب است که قرار دادن لامپ معلق در آن‌ها چندان کاربردی نیست و فضای اتاق را بیش از حد بار می‌کند.

لامپ‌های سقفی نسبت به لامپ‌های آویز، لامپ‌های محتاط‌تری هستند، اگرچه نه به دلیل طراحی دقیق‌تر. مناسب است سقفی را انتخاب کنید که با سبک تزئینی اتاق سازگار باشد و انتظارات فنی صحیح را برآورده کند.

مانند بقیه چراغ ها، برای انتخاب سقفی با اندازه ایده آل و قدرت سبک، باید اندازه اتاق و ارتفاع سقف را در نظر بگیریم. از سوی دیگر، ما باید مواد استفاده شده برای ساخت آن را در نظر بگیریم، زیرا بسته به اتاقی که می خواهند در آن قرار گیرند.

باید یکی یا دیگری را انتخاب کنیم، زیرا سقف اتاق خواب با آن یکی نیست. برای حمام همچنین باید به مناسب ترین نوع لامپ برای فضایی که می خواهیم روشن کنیم فکر کنیم و تصمیم بگیریم که آیا نورهای هالوژن، ال ای دی، فلورسنت را ترجیح می دهیم.