ساخت ساعت سامسونگ واچ ۴ کلاسیک که میتواند سرعت گذر زمان را زیاد کند

آرایش هم محور عناصر اصطلاحی که نشان می دهد محور چرخش قطعات یکسان است. در ساعت سامسونگ واچ ۴ کلاسیک بسیاری از عناصر به صورت هم محور قرار گرفته اند.

اگر در مورد عناصر داخلی صحبت کنیم، پس اینها محورهای عقربه های ساعت و دقیقه در آرایش کلاسیک آنها هستند.

جبران دما بر روی ساعت انجام می شود تا تاثیر دما بر دقت ساعت کاهش یابد. از آنجایی که تأثیر دما هنوز به طور کامل حذف نشده است، دقیق‌ترین ساعت‌ها در صورت لزوم در اتاق‌های کنترل دما قرار می‌گیرند.

جبران ساعت های مچی و جیبی با روش های مختلفی انجام می شود که اصلی ترین آنها انتخاب مواد برای چرخ تعادل و مارپیچ است.

تاج – در ساعت سازی، یک چرخ تاج، یک اصطلاح آمریکایی برای چرخ انتقال که با یک پین سیم پیچ (که انگلیسی ها به اشتباه آن را چرخ تاج می نامند) و یک چرخ جغجغه روی میل سیلندر درگیر می شود.

فشار دهنده سیم پیچ (همچنین، به ویژه در ایالات متحده، تاج)، دکمه فشاری پیچ خورده با اشکال مختلف، پیچیدن ساعت با دست را آسان تر می کند. دکمه فشاری تاج با تاج متحرک اضافی برای کرنوگراف یا کرونومترهای ورزشی.

ساعت سامسونگ واچ ۴ کلاسیک

سنگ اصطلاحی است که برای قطعات ساعت ساخته شده از یاقوت، یاقوت کبود یا گارنت، مصنوعی و طبیعی به کار می رود که برای کاهش اصطکاک بین قطعات فلزی استفاده می شود.

یاتاقان های سنگی مورد استفاده در ساعت ها یاتاقان های ساده ساخته شده از سنگ های قیمتی مصنوعی یا طبیعی هستند. ماده اصلی برای تکیه گاه های سنگی در ساعت های مدرن یاقوت مصنوعی است.

سرامیک برگرفته از کلمه یونانی “Keramos”، به معنای مواد ساخته شده در یک کوره. در مکانیسم های ساعت اول از همه این دو اکسید Al2O3 و ZrO3 (پلی کریستال ها) هستند.

از آنها برای ساخت قاب و عناصر تزئینی، یاقوت کبود (Al2O3 monocrystalline) برای عینک و جواهرات (Al2O3 + Cr2O3) برای سنگ های ساعت استفاده می شود.

قطعات سرامیکی ساخته شده از سرامیک با مقاومت در برابر سایش و مقاومت در برابر حرارت مشخص می شوند.