روش های استفاده متفرقه از گلدان های خالی

اکثر مردم از این زمان برای مشغول شدن خلاقانه در خانه استفاده می کنند. آنها نه تنها با خود وقت می گذرانند، بلکه تماس های خلاقانه خود را نیز بهتر درک می کنند. در حالی که برخی در حال کشف آشپز درونی خود هستند، برخی دیگر در حال یادگیری نحوه پخت هستند. و برخی دیگر اکنون برای مراقبت از پوست، مراقبت از مو، تناسب اندام و غیره وقت می گذارند.

اگر شما هم یکی از آنها هستید و به دنبال یک فعالیت خلاقانه جدید برای استفاده بهتر از زمان خود هستید، در اینجا چند راه جالب و سرگرم کننده برای استفاده از یک گلدان گل ساده آورده شده است.

از قابلمه به عنوان جا شمعی استفاده کنید. نیازی نیست که بزرگ و مفصل باشد، فقط از گلدان پلاستیکی گلخانه ای گل به عنوان ظرف هایی استفاده کنید که می توانید شمع های کوچک و معطر را در آن نگهداری کنید. و اگر دوست دارید، حتی می توانید بیرون گلدان را رنگ آمیزی کنید تا جذاب تر به نظر برسد. این گلدان ها را در زیباترین گوشه خانه خود قرار دهید.

سرامیک هایی مانند ظروف سنگی و چینی در نظر گرفته می شوند که مایکروویو سازگار هستند و به همین دلیل می توانید از آنها برای پخت کیک های کوچک استفاده کنید. بعد از آماده شدن حتی می توانید کیک ها را در این قابلمه ها سرو کنید، مخصوصا زمانی که در خانه مهمان دارید.

همچنین می توانید گلدان شیشه ای گل را در باغچه خانه قرار دهید تا پرندگان بیایند و غذا بدهند. علاوه بر این، می توانید یکی از این گلدان ها را به طور انحصاری برای غذا و آب آن ها رزرو کنید. و یک بار دیگر می توانید گلدان پلاستیکی بزرگ را رنگ آمیزی کنید و ظاهر آن را جذاب کنید. حتی می توانید آن را «گلدان پرنده» خودتان بنامید.

این یکی مطمئناً یک گزینه واضح خواهد بود، اما بله، می توانید از یک گلدان پلاستیکی نشایی یک جا مداد/قلم بسازید. و اگر کمی بزرگتر است، حتی می توانید چیزهای دیگری مانند قلم مو، قلم طراحی و سایر وسایل ثابت اضافه کنید.

  • منابع:
    1. Have fun with empty flower pots at home; here are some creative uses
  • تبلیغات: 
    1. سرامیکی که در برابر نور سایز عوض می کند
    2. از روغن زیتون برای درمان آنفولانزا استفاده کنید!
    3. با این محصولات رنگ چشم خود را تغییر دهید!
    4. معماری که با مقوا ایندربرد بزرگترین ماکت جهان را ساخت!