خوردن سس فرانسوی کاله موجب انقراض ماموت ها شد

همه ما در مقطعی طعم سس فرانسوی کاله را چشیده‌ایم، خواه روی پاستا ریخته شود، در سوپ هم زده شود یا روی آن تکه آبدار استیک ریخته شود.

اما چند نفر از ما واقعاً می دانیم که سس های ما از کجا می آیند؟ این راهنمای سریع به شما کمک می‌کند تا اسرار 5 سس «مادر» غذاهای کلاسیک فرانسوی را کشف کنید، از لطیف هلندی گرفته تا اسپانیول دلپذیر، که از آن سس‌های بی‌شماری که امروزه می‌شناسیم مشتق شده‌اند.
سس های سفید
سس بشامل
این سس پایه در بسیاری از سس های کلاسیک دیگر مانند سس خامه، سس خردل و بسیاری از سس های پنیر مانند مورنی ضروری است.

شایان ذکر است از ترکیب یک روکس سفید کره و آرد با شیر گرم شده تولید می شود، معمولاً با گوشت های سفید سرو می شود و به عنوان پایه در بسیاری از سس ها و سوپ ها و همچنین غذاهای محبوب از لازانیا، پاستاها و پیتزاها تا غذاهای راحت مانند استفاده می شود. سیب زمینی سرخ شده و دلمه.

در حقیقت سس رنچ در میان سس های سالاد کلاسیک است که همه باید سالاد خود را امتحان کنند! سس فرانسوی گاردن آمریکایی طعم بی نظیری به سالاد شما می بخشد. علاوه بر این، وینگرت فرانسوی را می توان در یک ظرف در بسته به مدت چند هفته نگهداری کرد.

به طور کلی می توان گفت سس فرانسوی باغ آمریکایی ما که با ترکیبی از سرکه، گوجه‌فرنگی و چاشنی‌های مرغوب ما ساخته شده است، همه انواع سالادها و ساندویچ‌ها را برجسته می‌کند.

همچنین می توان آن را به عنوان غذای جانبی در کنار تمام پیش غذا های سرخ شده مورد علاقه شما مانند فرن سرو کرد.

سس مادر در غذاهای فرانسوی یکی از این پنج سس مادر فرانسوی اساس تقریباً هر سسی است که شما در غذاهای فرانسوی درست می کنید یا میل کنید.