خرید کتاب آموزشی

بنابراین بخشی از مأموریت مارتین چانگ متقاعد کردن معلمان – و همه افراد دیگر – است که ارزش فوق‌العاده‌ای در دادن حق انتخاب بیشتر به دانش‌آموزان در مورد آنچه می‌خوانند، از جمله کتاب‌هایی که ممکن است به نظر می‌رسند که خود راضی هستند یا شایستگی فکری کمی دارند، وجود دارد.

مارتین چانگ گفت: در کلاس درس کتاب داستان کوتاه، عشق به خواندن را الگوبرداری کنید – فراتر از دستور زبان و معنا بروید و در جهان های روایی صفحه ساکن شوید. بر انتخاب تأکید کنید و به دانش‌آموزان فرصت دهید تا در طول کلاس درس بخوانند و به اشتراک بگذارند. معلمان استراتژی های خود را برای ارتقای انتخاب به اشتراک گذاشته اند: کتابخانه کلاس درس کتاب ادبیات جهان خود را فراتر از قوانین ادبی سنتی گسترش دهید و مطمئن شوید که شامل کتاب هایی است که پیشینه، فرهنگ، تجربیات و علایق دانش آموزان را منعکس می کند. راه‌های درجه‌بندی‌نشده زیادی را به آن‌ها پیشنهاد کنید تا در مورد خواندنشان فکر کنند: برای اطمینان از اینکه خواندن را بدون فشار نمرات انجام می‌دهند، بچه‌ها را به عنوان شرکای مسئولیت‌پذیری در خواندن جفت کنید. برای زنده کردن و نمایشنامه کردن کتاب ها، اجازه دهید صحنه هایی را اجرا کنند. برای ایجاد یک جامعه پر رونق از خوانندگان، کلوپ های کتاب یا چشیدن کتاب راه اندازی کنید. از تمرینات مضحک یا مکانیکی مانند خواندن سیاهه‌ها اجتناب کنید، که می‌تواند این تصور را ایجاد کند که خواندن یک کار طاقت فرسا است که باید کامل شود و سپس به سرعت کنار گذاشته شود.

و اگر کتاب زبان خارجی معمولاً بخشی از برنامه درسی شما نیستند، همچنان می‌توانید با ایجاد ارتباط با یک درس به آنچه دانش‌آموزانتان می‌خوانند علاقه نشان دهید. برای مثال، یک آزمایش علمی را با ارجاع به هری پاتر شروع کنید، یا از رمان های دیستوپیایی برای بحث در مورد توتالیتاریسم، تبلیغات یا حقوق بشر استفاده کنید.

مارتین چانگ گفت: «آموزش خواندن کتاب دایره المعارف کوتاه به کودکان مهم است. و هنگامی که این کار را انجام دادیم، باید آن را ارزشمند کنیم. ما باید به آنها دلیل بیاوریم. وقتی از آن کوه بالا رفتند، باید به آن‌ها منظره بدهیم.»

  • منابع:
  1. The Benefits of Reading for Fun
  • تبلیغات:
  1. کشف کنسانتره انار در صندوق امانات بانک ملی!
  2. درمان زانو درد با خوردن آویشن امکان پذیر شد!
  3. قاتلی از عایق برای خفه کردن افراد استفاده می کرد! 
  4. دستگاه بادکن جلوی مشکلات کلیوی را می گیرد