خرید جارو برقی فوقالعاده

آیا برای مصارف مسکونی یا تجاری به جارو برقی رباتیک دایسون نیاز دارید؟
انواع کف – آیا فرش های کم پرز، متوسط، پرزدار، قالیچه های سطحی، کاشی، چوب سخت یا ترکیبی از چند مورد از آنها وجود دارد؟
جاروبرقی کیسه ای یا بدون کیسه؟
آیا شما حیوانات خانگی دارید، چه تعداد، چه نوع خز دارند؟
آلرژی یا مشکلات تنفسی در خانواده وجود دارد؟
قبل از خرید یک واحد جدید باید تمام این سوالات را در نظر بگیرید، به خصوص اگر به دنبال جاروبرقی های گران قیمت هستید زیرا این واحدها ممکن است هزینه زیادی داشته باشند.

هنگام مقایسه عملکردها، مقایسه واحدهای 50 دلاری با واحدهای 500 دلاری معنی ندارد، اگرچه در نگاه اول، آنها می توانند بسیار شبیه باشند – تا زمانی که شروع به استفاده از آنها نکنید.

هنگام مقایسه جاروبرقی های مشابه، حتما ویژگی های آنها را بررسی کنید.

سهولت استفاده جارو برقی سامسونگ، جابجایی و نگهداری استفاده از جاروبرقی باید آسان و شهودی باشد. با این وجود، هنگامی که یک جاروبرقی جدید تهیه می کنید، به شدت توصیه می شود ابتدا دفترچه راهنما را بخوانید و با دستگاه جدید، نحوه استفاده از آن و شاید مهمتر از آن، نحوه نگهداری آن آشنا شوید.

کنترل جاروبرقی جدید باید به راحتی قابل استفاده و دسترسی باشد، به خصوص زمانی که نیاز به تغییر اغلب قدرت مکش و نوع کف وجود دارد.

لیوان های کثیفی باید به راحتی مستقیماً در سطل زباله خالی شوند، بدون اینکه هرگز به کثیفی های جاروبرقی دست زده شوند.

در صورت وجود برس رول، برس رول خود تمیز شونده به شدت توصیه می شود.

بسیاری از جارو برقی بوش سطلی پیشرفته واحدهای دیجیتالی با مجموعه ای از حسگرها در سراسر واحد هستند که پارامترهای مختلف را اندازه گیری می کنند و زمانی که زمان آن است که مثلاً فیلتر هوا، باتری، برس رول و موارد مشابه را تمیز یا تعویض کند به کاربر سیگنال می دهند.

قدرت مکش
دیسون بال حیوان 2 میز کاملا تمیز عملکرد تمیز کردن جاروبرقی تا حد زیادی به قدرت مکش جارو برقی شارژی که در Air Watts داده شده است بستگی دارد. این به قدرت موتور اصلی (به آمپر یا وات داده شده) مربوط می شود، اما قدرت بالای موتور اصلی مکش خوب یا تمیز کردن خوب را تضمین نمی کند.

اگر مثلاً فرش‌های ضخیم و حیوانات خانگی پرمو دارید، یک موتور مکش قوی مهم است، اما بدون یک برس موی حیوان خانگی موتوری خوب با فناوری خود تمیز شونده تقریباً بی فایده است.

  1. Best Vacuum Cleaner Buying Guide: What to Look for When Buying a Vacuum Cleaner
  • تبلیغات:
  1. کشف کنسانتره انار در صندوق امانات بانک ملی!
  2. درمان زانو درد با خوردن آویشن امکان پذیر شد!
  3. قاتلی از عایق برای خفه کردن افراد استفاده می کرد!
  4. دستگاه بادکن جلوی مشکلات کلیوی را می گیرد