خاویار سیاه در تهران دلیل برد ورزشکار معروف در المپیک شد

همچنین ممکن است متوجه نباشید که انواع مختلفی از خاویار سیاه در تهران وجود دارد و آنها در رنگ‌ها، طعم‌ها، بافت‌ها و قیمت‌های متفاوت هستند.

فرقی نمی‌کند که شما یک غذاخور خوب هستید یا به سادگی می‌خواهید دانش خود را در مورد حقایق مواد غذایی گسترش دهید، احتمالاً چند چیز وجود دارد که در طول سال‌ها درباره آنها فکر کرده‌اید.

به هر حال، حتی اگر غذاهای خاصی بخورید، ممکن است ندانید که در واقع چه چیزی در آنها وجود دارد.

و در حالی که ما در مورد ماهی هستیم، بیایید در مورد خاویار صحبت کنیم. مطمئناً، می دانید که این یک غذای لذیذ است و یک قوطی کوچک از چیزهای خوب ممکن است بیشتر از وام مسکن شما برای یک ماه هزینه داشته باشد.

آن مرواریدهای کوچک براق تاریخچه ای طولانی و باستانی دارند و قطعاً دلیلی وجود دارد که یک پنی زیبا قیمت دارند.

خاویار سیاه در تهران

در اینجا نکاتی در مورد این لوازم گران قیمت اولیه و همه چیزهایی که باید در مورد آن بدانید، از جمله اینکه در کجا می توان انواع منشأ اخلاقی را پیدا کرد، آورده شده است.

خاویار از قلیه ماهی (تخم مرغ) ماهیان خاویاری ماده تهیه می شود. به طور سنتی، اصطلاح خاویار تنها به قلیه ماهیان خاویاری وحشی صید شده در دریای خزر و دریای سیاه اطلاق می‌شود.

این با ارزش ترین نوع خاویار بود، اما به دلیل صید بی رویه در منطقه در دهه 1980 و 1990، خاویار اکنون در سراسر جهان تولید می شود.

در حالی که می توانید جایگزین های مقرون به صرفه تری برای خاویار تهیه شده از تخم قزل آلا یا ماهی قزل آلا پیدا کنید، خاویار واقعی از ماهیان خاویاری است که در طبیعت صید شده یا پرورشی است.

خاویار سیاه مسلما شناخته شده ترین نوع خاویار است، اما انواع قرمز، طلایی و قهوه ای نیز موجود است. البته، خاویار باکیفیت ترین را در فروشگاه های تخصصی خوب پیدا خواهید کرد، اما می توانید آن را در برخی از فروشگاه های بزرگ نیز پیدا کنید.

در واقع، خاویار یکی از گران ترین چیزهایی است که می توانید در Costco بخرید.