تجویز سس خردل دبه ای به عنوان داروی درمان افسردگی

سس خردل دبه ای اغلب سر سفره به عنوان چاشنی گوشت سرد استفاده می شود. همچنین به عنوان یک ماده در سس مایونز، وینیگرت، مارینادها و سس باربیکیو استفاده می شود.

خردل همچنین یک همراه محبوب برای هات داگ، چوب شور و براتورست است. در هلند و شمال بلژیک معمولاً برای تهیه سوپ خردل استفاده می شود.

که شامل خردل، خامه، جعفری، سیر و تکه های بیکن نمکی است. خردل به عنوان یک امولسیفایر می تواند مخلوطی از دو یا را تثبیت کند
خردل (ادویه) 3 مایعات غیر قابل اختلاط بیشتر مانند روغن و آب.

خردل که به سس هلندیز اضافه می شود، می تواند از کشک شدن جلوگیری کند. خردل پودر شده در شکل خشک خود فاقد قدرت است. افزودن آب باعث آزاد شدن ترکیبات تند می شود. تندی خردل همیشه با حرارت دادن کاهش می یابد.

اگر در حین پخت به ظرف اضافه شود، تندی کمتری نسبت به زمانی که بعدا اضافه شود می دهد. به عنوان چاشنی، خردل به طور متوسط تقریباً 5 کالری در هر قاشق چای خوری دارد.

 

برخی از بسیاری از ویتامین‌ها و مواد مغذی موجود در دانه‌های خردل، سلنیوم و اسید چرب امگا 3 هستند.سس خردل دلوسه آماده‌سازی انواع مختلف خردل آماده، بسته به تنوع دانه خردل و روش تهیه، طیف وسیعی از قوت‌ها و طعم‌ها را دارند.

طعم اصلی و “حرارت” خردل تا حد زیادی بر اساس نوع دانه، آماده سازی و مواد تشکیل دهنده تعیین می شود.

فرآورده های گیاه خردل سفید (Sinapis alba) نسبت به فرآورده های خردل سیاه (Brassica nigra) یا خردل قهوه ای هندی (Brassica juncea) عطر و طعم کمتری دارند.

دمای آب و غلظت اسیدهایی مانند سرکه نیز قدرت خردل آماده را تعیین می کند. مایعات داغتر و اسیدهای قوی تر، آنزیم هایی را که ترکیبات تولید کننده قدرت را می سازند، از بین می برند.

بنابراین، خردل داغ با آب سرد درست می‌شود، در حالی که استفاده از آب داغ چاشنی ملایم‌تری تولید می‌کند و همه چیز برابر است.