با خوردن انجیر آردی به تناسب اندام برسید!

آغاز پاییز زمانی برای جشن گرفتن انجیر است، با بسیاری از گونه های جنوبی که لقمه های بسیار خوشمزه ای تولید می کنند که غذای خانه ما را زنده می کند. من انجیر را یک درخت میوه‌دار جنوبی «استاندارد» می‌دانم که رشد آن آسان است و بیشتر افرادی که با آن‌ها صحبت کرده‌ام یا در حیاط خانه‌شان یک درخت انجیر دارند و یا در حال حاضر از میوه کارشان لذت می‌برند.

انجیر آردی (Ficus carica) یک میوه کلاسیک در نظر گرفته می شود، یک کالای با مزه شیرین که از آسیای غربی باستان تا تمدن های مدیترانه جشن گرفته می شود. انجیر در اواسط قرن هجدهم از اسپانیا به کالیفرنیا وارد شد و با گسترش استعماری راه خود را در جنوب ایالات متحده باز کرد. منطقه ما دارای تاریخچه ای با انجیر است و بخش خوبی از توزیع ملی انجیر را در اوایل قرن بیستم تامین می کند.

کارخانه های کنسروسازی را می توان در شهرهای برازوریا و شهرستان گالوستون مانند آلوین، آنگلتون، پرلند، آلکوا، فرندزوود، سان لئون، وینی و لا پورت با 17000 تا 18000 هکتار زیر کشت تا اوایل دهه 1920 یافت. تولید انجیر اندکی پس از جنگ جهانی دوم کاهش یافت و تولید تجاری منطقه به زودی پس از آن متوقف شد.

یکی از دوستان مسن من می گفت: “شما نمی دانید کجا می روید تا زمانی که نتوانید بگویید کجا بوده اید”. با برداشتن این حکمت و ارائه یک یادداشت تاریخی به شما، چند نشریه را پیدا کردم که در طول تعطیلات از آنها استفاده می کنم که در سفر من با انجیر اهمیت دارند.

انجیر خوراکی: فرهنگ و درمان آنها توسط گوستاو آیزن (متخصص زیست شناسی، آکادمی علوم کالیفرنیا، سانفرانسیسکو، کالیفرنیا) و فرهنگ انجیر در کشورهای خلیج توسط فرانک اس ارل (باغبان، ایستگاه آزمایشی آلاباما، آبورن) مجموعه ای است در کتابی به نام فرهنگ انجیر. این مقالات ترکیبی توسط وزارت کشاورزی ایالات متحده، بخش پومولوژی در سال 1897 منتشر شد، در 18/11/2019 تجدید چاپ شد (Copall, TX؛ ISBN 9781539534396) و نگاهی اجمالی به فرهنگ انجیر در آغاز قرن به ما می دهد.

  • منابع:
    1. !Fabulous Figs