ام دی اف سفید صابونی پاک چوب در گیلان جلوی ریزش سقف را گرفت

برای داشتن ام دی اف سفید صابونی پاک چوب با کیفیت عالی نیاز به بررسی هایی است کمه در این مقاله به آن میپردازیم.

کنترل کیفیت دال ساده شامل چیدمان سیلندر جدید از CPS + پرس پیوسته است. در طراحی جدید، فشار سیلندر اولیه مستقیماً روی صفحه عمل می کند و در نتیجه تنظیم فشار عرضی را انعطاف پذیرتر می کند.

علاوه بر این، طراحی شکاف موازی پرس تغییر شکل بین قاب ها را محدود می کند. منطقه کنترل ضخامت دال ساده به طور بهینه طراحی شده است.

تحمل ضخامت عرضی را می توان در محدوده تغییرات کوچک کنترل کرد.

و کیفیت سطح و لبه دال بیشتر بهبود یافته است. طراحی بهینه سیستم کنترل، شکاف بین صفحات بالایی و پایینی را در هر دو حالت سیلندر ثابت نگه می دارد: تحت فشار و بدون فشار (سرو فاصله).

ام دی اف سفید صابونی پاک چوب

ام دی اف سفید صابونی پاک چوب

علاوه بر این، سروو فشار دال طولی را روی ناحیه پرس داغ قاب‌های سیلندر چندگانه حفظ می‌کند و از تأثیر نامطلوب ویسکوالاستیسیته بر کنترل ضخامت تشکیل دال جلوگیری می‌کند.

علاوه بر این، طراحی امکان تولید اسلب هایی با تحمل ضخامت کمتر و کیفیت سطح بهتر را فراهم می کند و در نتیجه باعث صرفه جویی در مواد می شود.

در کنترل توزیع شده، در Shao و همکاران. (2015)، پارامترهای اولیه صنایع دستی شامل شکاف صفحه پرس داغ، فشار، دما و سرعت بسته شدن پرس، با مطالعه کاردستی تولید MDF و فرآیند آن مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت.

به دنبال این، یک مدل فرآیند MDF اثر جفت چند میدانی بر اساس تئوری ساختار ویسکوالاستیک پیشنهاد شد.

سروومکانیسم و سیستم بارگذاری هیدرولیکی مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت و یک مدل سیستم کنترل فاصله هیدرولیک با فشار منفی با معرفی عوامل سختی فشاری و جفت سختی هیدرولیکی، تحقیق در مورد مکانیسم کنترل شکل خودکار (AFC)، در نظر گرفتن محدودیت‌های ویسکوالاستیک ساخته شد.

از دال، استراتژی توزیع فشار و جابجایی را در بازه شکل دهی برنامه ریزی کنید. بهینه سازی فرآیند طراحی AFC حالت اجرای واحد قدرت ویسکوالاستیک با راندمان بالا.

در یانگ و همکاران. (2019)، بر اساس تحقیق بر روی مسئله کنترل ردیابی فاصله با تداخل غیرخطی، اغتشاش پارامتر داخلی و اختلال بار خارجی، یک مدل ریاضی برای سیستم هیدرولیک کنترل کننده ضخامت دال ساخته شد.