استفاده بهینه از جارو دستی

جارو دستی پلاستیکی سمت راست دارای کلاهک فلزی معمولی، بسته بندی سیمی و دوخت پنبه ای رایج ترین جارو همزن است، اما به ندرت رایج است. همچنین با طول فقط 5 اینچ کاملاً شیک است و به وضوح خوش ساخت است. من از آن در تعدادی از عکس‌برداری‌ها استفاده کرده‌ام، مانند رک سطح خود، بنابراین برای من قیمتی ندارد، اما قیمت آن را بین 12 تا 15 دلار می‌دانم.

 

جارو دستی قهوه‌ای کوچک برای راهنمای جاروهای قدیمی و قدیمی این جارو همزن قرمز رنگ طراحی کاملاً متفاوتی دارد و ذرت جارویی به سوراخ‌هایی در دسته چوبی فرو می‌رود و احتمالاً با چسب محکم می‌شود. ارزش این ج. جارو همزن دهه 1940: 10-12 دلار.

جارو دستی کوچک سفید برای راهنمای جاروهای قدیمی و قدیمی که شبیه جارو دستی قبلی است، این جارو دارای کلاهک فلزی و موهای پلاستیکی است که قدمت آن به قرن بیستم می رسد. ارزش این ج. جارو همزن دهه 1950: 10-12 دلار.

برس دستی گرد سفید برای راهنمای جاروهای قدیمی و عتیقه من سال‌ها است که اشاره‌هایی به «مردان برس کامل» شنیده‌ام. دارید؟ آنها اجناس خود را خانه به خانه فروختند (به مدت 114 سال!) و گاهی اوقات جوک های بی رنگی درباره آنها گفته می شد. بیچاره ها

برس‌ها که به خاطر کیفیتشان شناخته می‌شوند، «به کالاهای خانگی تبدیل نشدند، بلکه به ابزارهای تخصصی تبدیل شدند که در هیچ جای دیگری نمی‌توان آنها را به دست آورد»، مگر از یک مرد قلم مو فولر (میراث آمریکایی). و با اثبات ارزش متمایز آنها، میلیون ها دلار در طول سال ها فروخته شده است و این شرکت تا به امروز در تجارت باقی مانده است.

در هر صورت، جارو دستی یک کشف جالب بود – گرد با دسته چوبی سفید و موهای پلاستیکی سفید. ارزش این ج. برس دهه 1960: 10-12 دلار.

یک جفت جارو دستی برقی همزن یکی ساده، دیگری با تزئینات مخملی آبی جارو در پشت کاملاً استاندارد است، اما یکی در جلو دارای یک “یقه” مخملی آبی با نخ های مشابه است که آن را از بسیاری دیگر متمایز می کند. این ج. جارو همزن دهه 1940 در سال 2014 به قیمت 18 دلار فروخته شد.

جارو دستی نپتون با دسته نقره‌کاری شده، یک جارو دیگر با یقه مخملی – این بار سفید – اما با دسته‌ای نقره‌کاری شده و موهای پلاستیکی سفید. این ج. جارو همزن دهه 1930-1940 در سال 2015 به قیمت 15 دلار فروخته شد (در قسمت پشتی آن دارای لکه های مویی بود).

  • منابع:
  1. A Guide to Vintage Whisk Brooms [Examples & Values]
  • تبلیغات:
  1. کشف کنسانتره انار در صندوق امانات بانک ملی!
  2. درمان زانو درد با خوردن آویشن امکان پذیر شد!
  3. قاتلی از عایق برای خفه کردن افراد استفاده می کرد!
  4. دستگاه بادکن جلوی مشکلات کلیوی را می گیرد