استفاده از شیلنگ هیدرولیک ef7 در کارخانه ها ممنوع اعلام شد

شیلنگ هیدرولیک ef7 برای کاربردهای مختلف استفاده می شود. انتخاب یک شیلنگ خاص به عوامل مختلفی بستگی دارد: فشار مورد نیاز (بار)، ماده ای که می خواهید از طریق شیلنگ منتقل کنید و استحکام مورد نیاز شلنگ.

استفاده از شیلنگ مناسب برای یک کاربرد خاص بسیار مهم است.

زیرا استفاده از شلنگ اشتباه در برخی موارد می تواند منجر به موقعیت های خطرناک شود. به عنوان مثال، اگر فشار زیادی به شیلنگ وارد کنید، می تواند باعث ترک خوردگی و آسیب قابل توجهی شود. به همین دلیل ما به شما در انتخاب شیلنگ مناسب کمک می کنیم.

هنگام انتخاب شیلنگ مناسب، ابتدا تعیین کنید که چه اندازه شلنگ نیاز دارید. ابعاد شیلنگ معمولاً بر حسب اینچ نشان داده می شود و قطر داخلی شلنگ نشان داده می شود. هنگام اندازه گیری و سفارش، توجه داشته باشید که قطر داخلی را نیز اندازه می گیرید!

نوع مناسب شلنگ را انتخاب کنید. ما متداول ترین شیلنگ ها و برنامه های کاربردی مرتبط را برای شما فهرست می کنیم.

شیلنگ هیدرولیک ef7

شیلنگ هوا (فشار) به عنوان اتصال بین کمپرسور و ابزارهای هوا، به عنوان مثال با تفنگ هوا یا دریچه های جزر و مد استفاده می شود. شیلنگ های هوا انواع مختلفی دارند که هر کدام برای کاربردهای متفاوتی مناسب هستند:

برای آبیاری و سمپاشی می توان از شلنگ آبیاری استفاده کرد. شیلنگ های پی وی سی انواع مختلفی دارند.

اگر مایل به نصب کوپلر GK بر روی شلنگ هستید، لطفاً این مورد را با سفارش خود مشخص کنید، پس از آن کوپلرها را مستقیماً روی شلنگ نصب می کنیم (خود مونتاژ می تواند باعث نشتی شود).

شما از شیلنگ CO2 برای اعمال کود CO2 به محصول خود استفاده می کنید.

شلنگ فشار قوی تر از سایر شیلنگ ها است و بنابراین برای کار با کاربردهای فشار بالا مانند پاک کننده های فشار بالا یا چرخ دستی های درمان مناسب است.

اگر می خواهید کوپلر روی شیلنگ نصب شود، لطفاً این مورد را با سفارش خود مشخص کنید، پس از آن کوپلرها را مستقیماً روی شلنگ نصب می کنیم (خود مونتاژ می تواند باعث نشتی شود).

شیلنگ تخلیه برای تخلیه (اضافی) آب استفاده می شود. شیلنگ های تخلیه با و بدون پوشش در دسترس هستند.

از شلنگ مکش برای مکیدن آب یا مایعات دیگر استفاده کنید. شیلنگ مکش انواع مختلفی دارد: