استفاده از شخم زن تراکتور در روسیه ممنوع می باشد

ساختار قاب به منظور جذب بهتر نیروهای ایجاد شده در حین شخم زدن با شخم زن تراکتور بهینه شده است. یاتاقان قاب اصلی با ابعاد بزرگ و پیوسته به آرامی نیروهای کششی را به قاب گاوآهن منتقل می کند.

مرکز تنظیم جدید SERVOMATIC با کینماتیک چهار مفصلی تنظیم و تنظیم صحیح تراکتورهای مختلف را آسانتر و سریعتر می کند. عرض کمبر و اولین قسمت بدنه را می توان تنها با چند حرکت دست تنظیم کرد.

عرض شیار جلویی را می توان به راحتی بر اساس عرض مسیر داخلی تنظیم کرد. یک مقیاس واضح به یافتن موقعیت مناسب کمک می کند. تنظیم هیدرولیک در صورت درخواست موجود است.

راکر ریخته گری منحنی به SERVO 4000 طیف وسیعی از تنظیم شیار جلو را می دهد. عرض مسیر داخلی تراکتور 1000 تا 1500 میلی متر برای انعطاف پذیری بالا پوشانده شده است.

نقطه کشش در کارخانه از پیش تعیین شده است و نیازی به اصلاح ندارد. با این حال، سفارشی سازی هنوز برای شرایط خاص امکان پذیر است.

شخم زن تراکتور

در گاوآهن های SERVO با تنظیم عرض شیار هیدرولیک، کینماتیک چهار پیوندی به طور خودکار اولین بدنه را هنگامی که عرض شیار تغییر می کند، تنظیم می کند.

نقطه کشش نیز تنظیم می‌شود، زیرا گاوآهن خود را در امتداد خط کشش ایده‌آل تراکتور و گاوآهن از طریق پیوند پایینی آزادانه در حال نوسان قرار می‌دهد. تنظیم کمبر قابل اعتماد به عنوان یک راهنمای کمبر بسته با بالابر کمبر طراحی شده است.

دوک داخلی به خوبی در برابر کثیفی محافظت می شود.

با شخم زن تراکتور عرض کار را می توان به صورت هیدرولیکی با شرایط خاک، نتیجه کار مورد نظر، عمق کار یا قدرت تراکتور تنظیم کرد.

برای استحکام بالای قاب، سوراخ ها به حداقل می رسد. علاوه بر این، طراحی به خوبی از تمام نقاط یاتاقان و اتصالات محافظت می کند. این بازو از فولاد با کیفیت بالا ساخته شده است که پایداری و دوام بالایی را تضمین می کند.

ساختار قاب مقاوم، چرخ دنده قوی و محافظ سنگ NOVA استفاده خستگی ناپذیر را تحت هر شرایطی تضمین می کند.

همه عوامل مرتبط با استفاده از مرکز تنظیم منطقی ساختار یافته به راحتی تطبیق داده می شوند، که با دسترسی خوب امتیاز می گیرد. بهترین خرد شدن و ترکیب مطمئن بقایای گیاهی و کاه، الگوی شخم تمیز را به عنوان مبنایی برای کشت بعدی و موفقیت اقتصادی تضمین می کند.