استفاده از آتل کتف موجب درمان آرتروز گردن یک پیرمرد شد

بسته به محل، ماهیت و شدت آسیب، انواع مختلفی از دستگاه های ارتوپدی برای کاهش وضعیت و تسریع بهبودی پس از آسیب های بافت های عضلانی و دستگاه لیگامانی شانه استفاده می شود: بیماری های مفصل شانه: چگونه می توان آتل کتف کمک؟

استفاده از آتل کتف پس از درمان جراحی شکستگی‌ها، بی‌ثباتی و سایر آسیب‌های مفصل شانه، بی‌حرکتی ناحیه عمل شده به طوری که شانه در حالت استراحت باشد، الزامی است.

برای رفع آن در خواستگاری دختر، لاستیک ها و کیف های انحرافی با فشارهای ربایشی وجود دارد. همچنین می توانید از آتل کتف یا دستگاه ارتوپدی برای شانه و ساعد استفاده کنید.

از آنجایی که ناحیه کتف اغلب تحت فشار فیزیکی بالایی قرار دارد، استفاده از آتل کتف مخصوص برای محافظت از آن در برابر رگ به رگ شدن و سایر صدمات در حین ورزش یا کارهای فیزیکی سخت توصیه می شود.

آتل کتف

آتل کتف به ویژه برای افرادی که از بیماری های مفصلی مختلف یا آسیب دیدگی شانه رنج می برند مفید خواهند بود.

رگ به رگ شدن شانه یک آسیب نسبتاً شایع است که می تواند هم در حین ورزش شدید و بارهای کاری و هم در خانه رخ دهد. در این مورد، به عنوان یک قاعده، درد حاد وجود دارد، تورم و قرمزی جزئی در ناحیه آسیب دیده وجود دارد و تحرک اندام ها محدود می شود.

برای کاهش درد و تسریع بهبودی از چنین آسیب‌هایی، لازم است تحرک شانه را با استفاده از باند مخصوص ثابت‌کننده روی مفصل شانه محدود کنید.

بزرگترین مجموعه دستگاه های ارتوپدی برای این منظور توسط فروشگاه اینترنتی کالاهای پزشکی اورتوپ ارائه شده است.

اگر به یک باند ساپورت برای بازو، یک آتل کتف یا بانداژ برای ساعد خود نیاز دارید، می توانید این محصولات را که کیفیت فوق العاده بالایی همراه با نازلترین قیمت دارند، از ما – با تحویل به هر نقطه از اوکراین خریداری کنید.

باند الاستیک با عملکرد محدودیت تحرک؛
ثابت کردن باند شانه (بانداژ Deso);
باند دستی برای حمایت از دست؛
بانداژ برای شانه و ساعد.
همه این محصولات درجه مناسبی از تثبیت مفصل شانه را فراهم می کنند، دامنه حرکات آن را محدود می کنند و در نتیجه شرایطی را برای بهبودی سریع ایجاد می کنند.