از گوجه فرنگی سیاه بری رفع افزایش سرعت اینترنت استفاده شد

تحقیقات نشان داده است نوشیدن مداوم و منظم پی در پی و روزانه 8 اونس آب گوجه فرنگی سیاه باعث کاهش تجمع پلاکتی در بین افراد مورد مطالعه شد.

کسانی که دارونما مصرف کردند هیچ فایده ای نداشتند. اگر می‌خواهید در برابر ترومبوز (لخته شدن خون در رگ‌های خونی) محافظت کنید، نوشیدن آب گوجه‌فرنگی کم سدیم مهم است، زیرا سطوح بالای سدیم می‌تواند اثرات منفی برای این نوع بیماری داشته باشد.

گوجه فرنگی سیاه از التهاب جلوگیری کنید

یک مطالعه دوسوکور نشان داد که نوشیدن یک لیوان آب گوجه فرنگی در روز می تواند سطح خون را تا 34 درصد کاهش دهد. TNF-alpha باعث التهاب می شود. سطوح بالا در افراد مبتلا به اکثر بیماری های مزمن و دژنراتیو مانند بیماری قلبی، سرطان، پوکی استخوان و آلزایمر مشاهده شده است.

گوجه فرنگی سیاه خطر ابتلا به بیماری های قلبی را کاهش دهید

گوجه فرنگی حاوی مواد مغذی مهمی مانند نیاسین، فولات و ویتامین B6 است که با کاهش خطر بیماری قلبی مرتبط است. یک مطالعه نشان داد که زنانی که 7 تا 10 وعده در هفته از محصولات گوجه فرنگی می خورند، 29 درصد کمتر از زنانی که کمتر از یک و نیم وعده محصول گوجه فرنگی در هفته مصرف می کنند، در معرض خطر ابتلا به بیماری های قلبی عروقی قرار دارند. هنگامی که زنان از محصولات گوجه فرنگی غنی از روغن استفاده کردند، نتایج حتی چشمگیرتر بود.

روماتیسم مفصلی
افراد مبتلا به آرتریت روماتوئید دارای سطوح بالایی از مواد شیمیایی در خون خود هستند که باعث التهاب در سراسر بدن می شود. اگرچه مفاصل کوچک دست و پا معمولاً تحت تأثیر قرار می‌گیرند، اما حدود یک چهارم از کسانی که تشخیص داده می‌شوند از مشکلات چشمی از جمله خشکی رنج می‌برند. خشکی یا سوزش چشم می تواند اولین علامت این بیماری خودایمنی باشد. معاینه چشم ممکن است بیماری را زود تشخیص دهد تا بتوانید اقداماتی را برای درمان مشکل و کاهش علائم انجام دهید.